気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

Dance Monkey - Tones and I 【和訳】【日本語訳】

[Verse 1]
They say, "Oh my God, I see the way you shine

みんな言うの「やばい、輝いて見える」って
Take your hands, my dear, and place them both in mine"

手を取ってよねえ そして
You know you stopped me dead while I was passing by

知ってるでしょ あなたは私が通りかかった時に死ぬのを止めてくれたこと
And now I beg to see you dance just one more time
だから今こそ私はあなたともう一度踊りたいと願うの


[Pre-Chorus]
Ooh, I see you, see you, see you every time

私はあなたをどんな時も見てるの
And oh my, I, I like your style

あなたのそのスタイルが好きなのよ
You, you make me, make me, make me wanna cry

あなたは私を泣かせるのよね

And now I beg to  see you dance just one more time
だから今私はもう一度あなたと踊りたいと願うの


[Chorus]

So they say

彼らは言うのよ

Dance for me, dance for me, dance for me, oh-oh-oh

俺のために踊ってくれって

I've never seen anybody do the things you do before

私はあなたみたいに踊れる人なんて見たことないわ

They say

彼らは言うの

Move for me, move for me, move for me, ayy-ayy-ayy

俺らのために動いてくれって

And when you're done, I'll make you do it all again

あなたが踊り終わっても もう一度躍らせるの 


[Verse 2]
I said, "Oh my God, I see you walking by

私は言うの「やばっ、あなたが通り過ぎるのを見たの
Take my hands, my dear, and look me in my eyes"

手を取ってよねえ、あなたは私の目を見てよ」ってね

Just like a monkey, I'be been dancin' my whole life

ただ猿のように 私は一生踊り続けてたわ

But you just beg to see me dance just one more time

でもあなたはただ私のダンスをもう一度見たいって願うのよね

 

[Pre-Chorus]
Ooh, I see you, see you, see you every time

私はあなたをどんな時も見てるの
And oh my, I, I like your style

あなたのそのスタイルが好きなのよ
You, you make me, make me, make me wanna cry

あなたは私を泣かせるのよね

And now I beg to  see you dance just one more time
だから今私はもう一度あなたと踊りたいと願うの



[Chorus]

So they say

彼らは言うのよ

Dance for me, dance for me, dance for me, oh-oh-oh

俺のために踊ってくれって

I've never seen anybody do the things you do before

私はあなたみたいに踊れる人なんて見たことないわ

They say

彼らは言うの

Move for me, move for me, move for me, ayy-ayy-ayy

俺らのために動いてくれって

And when you're done, I'll make you do it all again

あなたが踊り終わっても もう一度躍らせるの


[Bridge]
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
(Do it all again, do it all again, do it all again)
Oh-oh, oh-oh, oh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh-ooh
(Do it all again, do it all again, do it all again)
Ooh, ah-ah, ah-ah