気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

Never Not / lauv 【和訳】【歌詞】

 

We were so beautiful

美しく
We were so tragic

悲劇的な恋だった
No other magic could ever compare

これ以上の魔法なんてないさ
Lost myself, seventeen

17で自分を見失った
Then you came, found me

でもそのとき君が僕を見つけてくれた
No other magic could ever compare

これと比べられる魔法なんてないよ

 

There's a room

部屋があるんだ
In my heart with the memories we made

僕らが作った思い出たちがその心の中の部屋にあるんだよ
Took 'em down but they're still in their frames

思い出たちを消しても まだその中に残ってるんだ
There's no way I could ever forget, mmm

忘れる方法なんてないんだね

 

For as long as I live and as long as I love

ずっと生きている限り、ずっと愛している限り
I will never not think about you

君のことを考えないことなんてないんだよ
You, mmm

そう 君のことをね
I will never not think about you

君のことを思い続けるよ
From the moment I loved, I knew you were the one

君を愛した瞬間から 君が特別だってわかってたよ
And no matter what I-I do, ooh, mmm

そして僕が何をしてても
I will never not think about you

君のことを思わないことなんてないよ

 

 

What we had only comes

僕たちが作り上げたものは
Once in a lifetime

人生に一度しかない
For the rest of mine, always compare

残りの人生で比べ続けてしまうよ



 

To the room

部屋に
In my heart with the memories we made

そして僕の心に君との思い出が詰まってるよ
Nights on fifth, inbetween B and A

5日の夜 BとAの間でさ
There's no way I could ever forget, mmm

忘れる方法なんてないよ

 

For as long as I live and as long as I love

ずっと生きている限り、ずっと愛している限り
I will never not think about you

僕は君のことを考えないことなんてないんだよ
You, mmm

君のことをね
I will never not think about you

君のことを思い続けるよ
From the moment I loved, I knew you were the one

僕が愛した瞬間から 僕は君が特別だってわかってたよ
And no matter what I-I do, ooh, mmm

そして僕が何をしても
I will never not think about you

君のことを思わないことなんてないよ

 

 

Didn't we have fun?

楽しめなかった?
Didn't we have fun, looking back?

振り返って見ても、楽しくなかったかな
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun, looking back?

振り返って見ても、楽しくなかったかな
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
楽しくなかったのかな

 

We were so beautiful

美しく
We were so tragic

そして悲劇的な僕ら
No other magic could ever compare

これと比べられる魔法なんてないんだよ

 

www.youtube.com