気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

gani / puppy love 【和訳】【日本語訳】

"Hey"

「どうも」
That's what I want to say to you

これが私の言いたいことなの
"Babe"

「ベイビー」
Oh I wish that I could say that too

これも言えたらいいなあって思ってる

 


These feeling i'm sensing right now

こんな気持ちを 今感じてるの
They make me want to to burst inside

そんな気持ちで私の心臓は 弾けちゃいそうなの
Is this love i'm feeling for you?

あなたに感じてるこの気持ちが 恋ってものなのかな?


I'm so confused

すごく戸惑ってるの
Don't know what to do

何をしたらいいのかわからないの
When i'm around you

あなたが近くにいると
I feel my mind go blank

頭が真っ白になっちゃうの


I really like you

本当に好きみたい
I want to confess

告白したいな
But i'm scared to find out the truth

でも真実を知るのは怖いの
Whether if you like me back or not

あなたも私か好きかどうか知るのは怖いよ
I wonder everyday until my mind goes insane

毎日考えてるの おかしくなるくらいずっと
Please tell me how you feel
どう感じてるか 教えてくれませんか?


Baby I like you a lot

すごく好きなの あなたのこと
I love it when you look at me with that smile on your face

あなたが笑みを浮かべて私をみてる そんな瞬間が本当に好きなの
Just thinking of you makes my heart skip a beat

ただあなたのこと考えてるだけで 私の心臓の鼓動は早くなっちゃうの
Can't fall asleep 'cause reality is finally better than my dreams

眠れなくなるの だって現実がついに 夢よりも良いものになっちゃうから

 

 

Darting eyes

目があっちこっち行って
I feel the heat rise up to my cheeks

私のほっぺが赤くなるのを感じてる
It's so nice

すごく素敵なことを知ったの
Knowing that you will always be beside me

あなたがこれからはいつも隣にいるってこと
They say

みんなは
That it's only puppy love

そんなのただの初恋だっていうけど
Regardless of what it is

それが何かなんて知らなくたって
I am still in love with you

私はまだあなたに恋してるの


I really like you

本当に大好きなの
I want to confess

告白したいな
But i'm scared to find out the truth

でも真実を知るのは怖い
Whether if you like me back or not

あなたも私を好きかどうかなんてわからないから
I wonder everyday until my mind goes insane

おかしくなるまで毎日ずっとあなたのこと考えるの
Please tell me how you feel

今あなたは何を感じてるんだろうなあ


Baby I like you a lot

本当に大好きだよ
I love it when you look at me with that smile on your face

笑みを浮かべて私を見つめてる瞬間も大好き
Just thinking of you makes my heart skip a beat

あなたのこと考えるだけで 心臓が飛び跳ねちゃうんだから
Can't fall asleep 'cause reality is finally better than my dreams

現実がついに夢より良いものになっちゃうなんて 眠れないなあ

 

www.youtube.com