気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

Too young / Sabrina Carpenter  【日本語訳】【和訳】

Big lights, people

大きな照明 そして人々

Rushing to grow up before you know

成長って早いの わからないうちにするの

Stop signs, denied

「やめて」のサインも 拒否することも

Everyone tells me I gotta go slow

ゆっくり進むこととか みんなが教えてくれるの 

And it's gonna hurt sometimes, no matter what you do

何をしたとしても 傷ついてしまうことだってあるけど 

But nothing  can change my mind

私の気持ちが変わることなんてない

 

If I'm too young,

恋に落ちるには

To fall in love,

私が若すぎるなら

Why do you keep running through my brain?

どうしてあなたは私の脳内を走り続けるの?

If I'm too young,

何かを知るのには

To know anything,

若すぎるって言うなら

Why do I know that I'm just not the same?

どうして「私は私」って分かるの?

Don't tell me I won't, don't tell me I can't feel,

これからのことを言わないで 何を感じるかも言わないで

What I'm feeling is real!

今感じてることが「真実」でしょ

'Cause I'm not too young.

だって私若すぎるってことはないの

 

Raindrops, deep thoughts

雨の雫とか 考え事とか

Pictures of you and me wherever I go

私がどこに行ったとしても あなたとの思い出はは 

Laughing, running to a place where nobody says no

笑ってるの 誰も"NO"なんて言わないようなところで走り回ってる

It's gonna hurt sometimes, no matter what you do,

何をしたとしても 時々傷ついたりすることだってあるの 

But I've got to fall to fly

でも私は飛び立つの

 

If I'm too young to fall in love, why do you keep running through my brain?

もし私が恋に落ちるのは若すぎるなら

どうして私の頭の中を駆け巡るの?

If I'm too young to know anything

何かを知るには早すぎるって言うなら

Why do I know that I'm just not the same?

どうして「私は私」だってわかるの?

Don't tell me I won't, don't tell me I can't feel what I'm feeling is real

私の道は教えないで わたしが「リアル」だって感じられないって言わないで

'Cause I'm not too young

だって私若すぎる訳ではないもの

'Cause I'm not too young, no

若すぎるなんてことないの

 

www.youtube.com