気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

lauv / who (feat. BTS) 【和訳】【日本語訳】

Our minds are new, rising visions of you

僕たちの気持ちは新しくなって 君の幻覚が浮かび上がって来るんだ
Girl, I think I need a minute

ねえ 少しだけ時間が必要だと思うんだ
To figure out what is, what isn't

この状況を理解するにはね 
These choices and voices, they're all in my head

頭の中を選択肢と声が埋め尽くしているんだよ
Sometimes you make me feel crazy

時々君は僕をおかしくさせる
Sometimes I swear I think you hate me like, uh

時々君が僕のことなんか嫌いなんだろうなって思うんだよね
I need a walk, I need a walk

散歩に出かけなくちゃな
I need to get outta here

ここから逃げ出したほうが良さそうだ
'Cause I need to know
だって「わかる」ためには必要なことだろ


Who are you?

君は誰なんだ
'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

僕が恋に落ちた女の子はどこに行ってしまったんだろう
Who are you?

君は誰なの?
'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

何かが変わってしまったみたいだね もう君は昔と違うよ 今の君は嫌いだ
I, I'm sick of waiting for love, love

愛されることを望むのにはもううんざりだ
I, I know that you're not the one, one
君が僕の運命の人じゃないこともわかってるよ



Feelin' hypnotized by the words that you said

君がいった言葉で催眠術にでもかかったような気分だ
Don't lie to me, I just get in my head  

嘘をつくのはもうやめてくれ 頭に残ってしまうからさ

When the morning comes you're still in my bed

朝が来ても君はまだ僕のベッドで眠っているだろうね
But it's so, so cold

でもすごく寒いんだ 

Who are you?

君は誰なの?
'Cause you're not the girl I fell in love with

僕と恋に落ちた女の子はどこへ行ってしまったんだろう


Who are you?

君は誰なんだ
'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

僕と恋に落ちた女の子はどこへ行ったんだ
Who are you? (Who are you?)

君は誰なんだ
'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

何かが変わってしまって 君はもう昔とは違うね そんな君は嫌いだよ
I, I'm sick of waiting for love, love

愛されることを待つのにはもううんざり
I, I know that you're not the one, one

君が僕の運命の人じゃないってこともわかってしまったよ

 

www.youtube.com