気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

Etham / 12:45  【日本語訳】【和訳】

It's 12:45 on a Tuesday
今は 火曜日の12時45分
I don't really care what you say
君が言ってたことは全く気に留めてない
I'm just getting off my face tonight
今夜はただ酔っぱらおうと思う
'Cause I'm just tryna live till the weekend
ただ週末を生きていたいだけだよ
And I don't know how I'm supposed to breathe when
僕は息の仕方がわからなくなるんだ
Everything you say is playing on my mind
君が言っていたことが 頭に響いてるときはね
 
 
You don't know where I've been
君は僕がどこにいるのか知らないだろう
And you don't know what I'm drinking
何を飲んでるのかも知らないだろう
I need a moment to think about nothing at all
少しぼーっとする時間も必要なんだ
 
 
Oh, baby, you gotta stop
止めてくれないか
I see that you're calling
電話はやめてくれ
I told you that I ain't picking up
でも僕は出ないよと伝えたはずだ
I know that you wanna start
君が始めたいってのはわかってるんだ
'Cause we got our problems
でも僕たちには問題があるからさ
I love you but I just need tonight off
愛してるけど ただ今夜はそっとしておいて欲しい
 
It's getting pretty deep in the AM
夜もかなり更けてきたね
And I should go home but I'm staying
家に帰るべきだとは思うけど まだここにいるつもり
I'll be sleeping on the cold floor tonight, oh
今夜はこの冷たい床で眠るよ
I hope you'll understand in the morning
朝には君が理解してくれてるといいな
That this is just my problem that I'm solving
これはただ僕の問題で僕が解決しなくちゃいけないんだ
Yeah I got a lot of stuff on my mind
僕の心のたくさんの蟠りがあるんだ
 
 
I don't know where I've been
自分がどこにいるのかもわからない
And what the hell am I drinking?
何飲んでんだっけ
And I can't help but to think, yeah, it's all my fault
考えずにはいられないんだ だって全部僕が悪いから
 
 
Oh, baby, you gotta stop
やめてくれ
I see that you're calling
僕に電話をかけるのは
I told you that I ain't picking up
出たくないと伝えたはず
I know that you wanna start
君が始めたいってのはわかってるんだ
'Cause we got our problems
でも僕たちは問題を抱えすぎてる
I love you but I just need tonight off
愛してるけど 今夜は放っておいてくれ
Oh, one night
一晩だけ
Just one night off, oh, oh
たった一晩だけでいいから
 
 
Oh, baby, you gotta stop
お願いだ やめてくれ
I see that you're calling
電話しないでくれ
I told you that I ain't picking up
出たくないんだ
I know that you wanna start
始めたいのはわかる
'Cause we got our problems
でも問題があるだろう
I love you but I just need tonight off, oh, oh
愛してるけど 今夜は一人で考える必要があるんだ
Just one night off
今夜だけでいいから
I love you but I just need tonight off
愛してるけど 一人になりたい
 
It's 12:45 on a Tuesday
そんな火曜日の 12時45分
I don't really care what you say
君が言ったことなんて どうでもいいや
I'm just getting off my face tonight
ただただ酔ってしまうことにするよ 今夜だけね