気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

that bitch / bea miller 【日本語訳】【和訳】


I've been runnin' my mouth around the corner

私はずっと喋り続けてたの
Chasin' it down the street (Bitch)

そこの道で追いかけながらね
Cashing my words like I'm a billionaire

私の言葉はまるで億万長者みたいだけど
But I don't have food to eat

食べるものすらないんだよね
And I keep talkin' like I'm taller than the trees (Bitch)

木々よりも上から話し続けてるみたいに見えるけど
But my eyes never see much higher than five feet

5フィートよりも高いところはよく見えないんだよね
And I keep on tellin' everyone the truth

だから私はみんなに真実を語り続けるんだよね
But maybe that's not the move (Bitch)

でもそれを誰かを感動させることなんてないだろうけど
And everyone wants to hear a strong opinion

だってみんな説得力のある言葉を聞きたがってる
If it's the same as you (You're a crazy bitch)

あなたみたいなね
And they say honesty is the best policy (Bitch)

彼らは正直でいることが一番大切だって言うのかな
If that were true, don't think all of my friends would hate me

もしそれが本当なら 私の友達が私のことを嫌うはずないのに


Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶってる
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから 私はくそ女なの
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたはゴミ男だから 真実を伝えられるのかもね
But as soon as I do, I'm a bitch (You're a crazy bitch)

でも私が同じことをしても クソ女のままだろうね
Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶって
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから クソ女らしい
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたはゴミ男だから 真実を伝えることができる
But as soon as I do, I'm a bitch

でも私が同じことをしても クソ女のままなのに

 

There was a time, this guy,  he tried to tell me

こんな時もあった ある男が私にこう伝えようとして来たの

"Men can cheat, women can't" (Bitch)(Fuck, I can't)

「男の浮気はアリだけど 女が浮気なんてナシだろ」って

Then he proceeded to ask me out on a date

そのあとに口説いてくるもんだから

And I fuckin' laughed

くそ笑ってやった

"If you're a woman, you were made to pleasure me

「女ってのはな 俺を喜ばせるために生まれて来たようなもんなんだよ

But out in public, hide them shoulders underneath"

でも公共の場で 肩を出すような服は着るな」


Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶってる
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから くそ女らしい
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたは男だからこそ真実を伝えられる
But as soon as I do, I'm a bitch (You're a crazy bitch)

でも私が同じことしたら クソ女って言われる
Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶってる
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから クソ女
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたは男だからこそ真実を伝えられるのに
But as soon as I do, I'm a bitch

女ってだけで私にはできない


(If I have to be, I'ma be that bitch)

ならなくちゃいけないなら クソ女にだってなってやる
I'm that motherfuckin' bitch

だってくそ女だから
(If I have to be, I'ma be that bitch)
You should be suckin' on my clit (You're a crazy bitch)

あんたが私のアレを舐めな
(If I have to be, I'ma be that bitch)
I said, I'm a, I'm a, I'm a bitch

私さっきから言ってるよね クソ女だって
(If I have to be, I'ma be that bitch)
I dare you, stop me

止めれるもんなら止めてみな

Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶってる
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから くそ女らしい
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたは男だからこそ真実を伝えられる
But as soon as I do, I'm a bitch (You're a crazy bitch)

でも私が同じことしたら クソ女って言われる
Society is suckin' on your dick

社会はあんたのモノをしゃぶってる
And since I got a pussy, I'm a bitch

私にはアレがあるから クソ女
And since you are a dude, yeah, you can tell the truth

あんたは男だからこそ真実を伝えられるのに
But as soon as I do, I'm a bitch

女ってだけで私にはできない

 

www.youtube.com