気ままな和訳ブログ

日常を書いたり、歌詞の和訳をしていきます

Mark Klaver / Say you love me 【日本語訳】【和訳】

You weren't always in my mind

君はいつも僕の心の中にいてくれるわけではなかった
I was alone and in the dark until you saved me

僕はひとりぼっちで そして君が救ってくれるまで闇の中にいたんだ
Yeah I was lost and left behind

そう 僕は孤独で 取り残されたんだ


I was broken up inside until you changed me

君が僕を変えてくれるまでずっと心の中は壊されたままだった
I was fading away

僕は消え去ったよ
Just going through the motions till ya came around

君が来てくれるまでうまくやっているふりをしてたんだ
I thought you'd leave me, but you stay

僕は君が僕の元から去ったと思っていたけど 君はそばにいてくれてた
You're still here somehow

君はなぜかまだここにいる
Don't let me down
僕を見捨てないでくれ


You say you love me

君は僕を愛してるっていう
You say you love me

君は僕を愛してるって
You say you love me

そう言ってくれる
I wish you could show me what you see

君が見ている世界を僕も見たいんだ
You say you love me

君が僕を愛してくれる
You say you love me

愛してると言ってくれる
I know you love me

僕もそれはわかってるよ
But how could you love someone like me
でもなぜ他の人を 僕と同じように愛せるの?



I'm thinkin with my heart and not my mind

心に問いかけて考えて見た けど僕の心はここにあらずって感じだ
There's no logic that could change the way I'm feelin'

僕の気分で道を変えるのって筋が通らないことだと思う
No I don't wanna burn this down

全て焼いて無くしてしまおうと思ってるわけではないんだ
Like I always do

いつも僕がするみたいに
Am I losing you?

僕は君を失ってしまうのだろうか

 

You say you love me

君は僕を愛してるっていう
You say you love me

君は僕を愛してるって
You say you love me

そう言ってくれる
I wish you could show me what you see

君が見ている世界を僕も見たいんだ
You say you love me

君が僕を愛してくれる
You say you love me

愛してると言ってくれる
I know you love me

僕もそれはわかってるよ
But how could you love someone like me
でもなぜ他の人を 僕と同じように愛せるの?



Love yeah

愛すること 

Oh yeah Love yeah

愛って
Love someone like me

僕のように誰かを愛すること
Oh Love yeah
Oh yeah
Love
How could love someone like me?

一体なぜ僕を愛したのと同じように 他の人を愛せるんだ

 

www.youtube.com